Nu

2012-12-14 - 13:36:30
I onsdags så va jag på ... date (?)
Vi skämtade typ om att vi hade en date i början, men det kändes ändå väldigt seriöst någonstans.
Först åkte vi till Trollhättan för att käka, sen åkte vi å hälsade på mina föräldrar och efter det gick vi på bio.
Jag har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. Det kändes bra. Jag vet inte vad en date innebär, egentligen, men vi ska i alla fall träffas igen, snart.
 
Fick ont i halsen igår och idag har det blivit värre, jag som måste tvätta :/ känner inte riktigt att jag har någon ork till det. Menmen.. Fick en remiss från sjukhuset igår, ska läggas in den 7:e januari, fick hoppa av båten förra torsdagen för att åka direkt till akuten, det var en hektisk dag det där. Är i alla fall glad och förvånad över att jag fick en tid så sjukt fort, jag har hört människor som har fått vänta jättelänge på att få komma in. Det ska nog gå bra detta :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!