tvättdag

2013-02-06 - 12:53:00
 
Vaknade med ett ryck av att dörrklockan ringde! De va nån granne jag aldrig sett förut som undrade om hin kunde gå över lite på min tvättid..Jamenvisst ;)
 
Mamma kommer sen, passar ju bra eftersom jag läste i mott horoskop förut att jag skulle umgås med min familj idag. Tror dock inte på horoskop, bara kul att läsa :)
 
Har skjutit upp min städning nu i flera dagar, varje dag har jag tänkt "måste måste måste måste måste stääääda", men det har slutat med att jag tänker "men nej, jag måste inte städa idag om inte jag känner för det, sluta ha bråttom med mig, det kan vänta tills i morgon". Jag tror det är nyttigt att tänka så ibland, jag menar, alla måsten TROR vi ofta är måsten men man kan själv ändra det till "borden" å dom är inte lika viktiga. Jag brukar göra som så att jag städar i ordning en dag och dan efter så tar jag tvätt och alla golv. Skulle jag göra allt på en å samma dag så hade jag, om jag känner mig själv, gjort det jävligt snabbt för att komma undan å göra annat och då hade det inte blivit lika bra utfört som när jag delar upp det ;)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!