Baam

2013-02-10 - 14:47:00
Igår gjorde jag något jag aldrig gjort förut.. Jag avbokade mina planer för dagen, och sen, haha, så låg jag i sängen hela dagen med datorn och gick endast upp när jag verkligen var tvungen! Jag fick till och med hemkört matvaror utanför dörren av mina kära föräldrar, haha. Min bror var ju här igår också, men vi umgicks knappt med varandra. Men det kan också vara soft ibland, att bara vara med en person där man inte behöver anstränga sig för att vara trevlig eller göra saker, bara ha varandras sällskap.
 
Jag "la" mig vid halv ett på natten och har sovit fram till nu. Det var så fruktansvärt skönt, annars brukar det vara så att jag blir väldigt lätt uttråkad av att tillexempel bara va hemma men igår va de fan undebart! Och idag har jag sjukt mycket energi, så jag ska strax hem till min storasyster och Melissa (systerdotter) å busa med henne!
 
Have a nice day!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!