rubrajk

2013-02-11 - 14:33:32
Nu äntligen vet jag vilken systemkamera jag ska köpa, en Canon Eos 600D, den finns för 6490:- och då får man med ett obejktiv också. Tänker att det är lika bra att köra på den med det extra objektivet eftersom jag då bara  lägger 1000 kr extra, när det separat kostar ca 1900:- Dock hinner jag inte köpa den idag och jag åker ju och jobbar in the morron, så det får bli nån dag när jag kommer hem nästa vecka i så fall :)
 
Jag skulle träffa min faster idag om hon hade blivit bättre, men hon har inte hört av sig så antar att hon fortfarande är sjuk. Istället tänkte jag dra upp till min syster en sväng, måste in till stan också för att fixa lite. Har knappt sovit två timmar inatt så min hjärna är helt grötig känner jag och det är jobbig, kan inte fokusera
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!