Ett inlägg

2013-01-28 - 20:11:00
Det sega med att vara ledig så här en vecka i taget är att folk jämt jobbar, jag klättrar fan snart på väggarna! Det är alltid samma visa varje gång, på jobbet längtar jag efter min välförtjänta lediga vecka som jag ska vila upp mig på, men väl hemma så vill jag allt annat än vila, men då givetvis jobbar folk å sen på kvällen orkar dom inte göra nått eftersom dom har jobbat. Vilket jag givetvis förstår, men det är segt. Jag kunde ha följt med min syster hem förut, men jag lever nästan upp på dom känns de som så jag gick hem istället, å nu sitter jag här å skriver ett helt meningslöst inlägg bara för att fördriva min väldigt tråkiga tid. Jag borde skaffa mig en pojkvän, eller ett djur, ett djur där jag slipper massa ansvar.. Fast sånna finns väl inga.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!