Today

2013-02-21 - 00:40:00
Nu är jag hemma från båten igen. Kom hem igår kväll. Jag vart så fruktansvärt trött att jag inte kunde somna, det var jätte jobbigt, man är så trött att man inte vet vad man ska göra av allt de trötta. Man är för trött för att sova! Men efter många timmars försök så gick det tillslut ;)
 
Idag har jag inte gjort allt för mycket, mest sånna där viktiga tråkiga saker som innhåller papper och telefonsamtal. Men mitt upp i allt så fick jag ett blomsterbud och en liten nalle, vilket gjorde mig väldigt glad, alltid roligt att känna sig uppskattad. Kan lägga upp bild i morgon. Tack J :)  Sen så har jag vart hos min syster och hennes familj. Nu ska jag strax lägga mig, får inte ut nått mer av den här dan ändå haha.. Jag ville gå och se Dani M som spelar på Flipzide idag, men som vanligt jobbar mina vännori morgon å skulle lägga sig tidigt och kände inte för att gå ensam ;)
 
Sophia har uppkörning i morgon också, lycka till Arne ska tänka på dig! <3
 
God Natt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!