Hemkommen

2013-02-08 - 20:22:33
Har vart hos min syster och hennes familj, mina föräldrar var även där. Himla mysigt, vi såg på en film Cockpit, den sög. Jag pratade lite med min syster kille om vilka märkliga människor jag har träffat på i mitt liv, jag tror jag har någon sån dragningskraft som gör att märkliga människor dras till mig. Han tyckte att jag skulle blogga om det eller skriva om det någonstans eftersom det är väldigt roande att höra om mina så kallade upplevelser.
 
Men jag vet inte, mycket utav de som hänt kommer ifrån människor som ändå är inom en radie där dom kanske skulle kunna få reda på att jag skriver om det och jag vill ju givetvis inte att någon ska känna sig utsatt så att säga. Men däremot har jag träffat på människor som jag tror att jag aldrig mer kommer stöta på i mitt liv igen, dom kan jag tänkas skriva om. Eller inte dom, men själva händelsen. Ja, jag vet inte..
 
Nu ska jag göra mig i ordning, ska till Cheers med Vasenya och träffa Sophia! Måste lova mig själv att inte spela Black Jack, det var inte alls bra att göra det i onsdags märkte jag !!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!