Lördag

2013-02-09 - 10:35:52
Ja, jag vaknade halv nio och har inte ens försökt anstränga mig att gå upp än. Jag ringde min lillebror precis, eftersom jag förmodade att han snart skulle vara i min stad, och då passade jag på å fråga om han kunde köpa nuggets å beasås till mig, för jag måååste ha det, är extremt sugen!
 
Jag var ju som sagt ute igår, baaa! Skulle inte ha tat den, den, den och alla dom andra ölen.. Jag ska ju till Göteborg idag, men nu överväger jag om jag verkligen orkar detta! :/ Jag tycker att det nämligen låter fruktansvärt skönt att bara ha en fett lugn kväll ikväll.. Kanske åka till syrran å mysa? Eller åka hem till mina föräldrarå kolla på Melodifestivalen? Enda anledningen till att jag kollar är på grund utav att Gina Dirawi är programledare, annars är jag och har aldrig vart ett stort fan av programmet. Men en dag som denna så låter det helt okej, faktiskt!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!