Bitter

2013-02-12 - 08:13:05
Tycker att det är så fruktansvärt irriterande när mina grannar går i trappuppgången! Jag undrar om dom tror att dom är vilda djur? Idag är jag inte lika bitter som igår. Igår blev jag arg så att det nästan kokade i mig, jag vet det låter jätte barnsligt men de låter som att dom kampar där ute ju. Stör mig speciellt på en granne som slänger igen dörren varje natt kl 03.30, yaaaaaaaay å där vaknar jag och tror att huset rasar! Om det är så att dom klampar av sig snön när dom väl är i trappuppgången för att så fint inte få in allt de blöta i sin lägenhet så kan dom väl förifan göra de utanför då, innan dom går in!!
 
Ojj, vad jag låter som en sur kärring hahah
 
Jaja :) Håller på att fixa de sista nu innan jag ska iväg, måste fortsätta. Hörs om en vecka mina kära!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!