Godmorgon alla fina

2012-08-02 - 13:12:03

Igår hade jag en bra dag. Träffade syster och melissa, vi åkte till lyseskil å strosade runt lite, gick till havets hus också. Det gillade Melissa, hon vart helt fascinerad :) Sen på kvällen träffade jag några vänner å gick till Butlers. Vi hade det trevligt och det blev en bra kväll.

Nu har jag precis vart ute med min grannes hund Ripper, de va bra för jag behövde en promenad. Nu ska jag vika tvätt å sen beger jag mig till Ödeborg för min kära mor fyller år idag. Hon tycker väldigt mycket om märket Lancome så jag köpte henne en Lancome parfym i paket. Lancome Midnight Rose, den luktar himla gott!! Dock tycker jag att flaskan är skitful, riktigt tråkig faktiskt.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!