"Hej blokkääään!"

2012-08-04 - 11:31:27

Igår hade jag en överraskningskväll för min fina Erica. Det började med att vi gick på bio, Madagascar 3 som förövrigt vart jätte rolig. Det var bara vi å alla barn haha. Sen gick vi hem till mig där vi drack vin å öppnade paket, hon fick en så jävla go parfym, det stod verkligen Erica på den, Flora by Gucci Glamorous Magnolia och sen Ricinolja så att hennes hår kan bli längre än till axlarna någon gång. Hon har kämpat sen hon va liten men de händer liksom inget haha. Sen gick vi ut och jag stod för notan hele kvällen, så de va de. Hon vart glad i alla fall, å de va de som va meningen :)

Gucci Flora Glamorous Magnolia Edt 50 ml

Kan verkligen rekomendera ricinolja för dig som vill ha längre hår, håret växer snabbare om man använder det regelbundet då vill säga.









Här har vi en bra låt också. RMK är förövrigt väldigt trevlig att titta på ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!