Hej

2012-08-03 - 11:20:24
Vaknade tidigt idag, skulle till vårdcentralen, har nån knasig kula på foten. Förstod inte riktigt vad doktorn sa men det var tydligen någon inflammation eller nått. Blir det inte bättre skulle jag komma tillbaka. :)

Har suttit å plinkat lite på mitt keyboard som jag fick av min lillebrors flickvän (Cajsson). Hahha det är ganska svårt faktiskt, trodde de skulle vara lättare, men icke. Håller på att lära mig en låt nu, har inte kommit så långt dock. Tänkte jag skulle lägga ut en video så får vi se om ni kan höra vilken låt det är, jag har spelat den så många gånger nu att jag inte hör att det är den låten :S

Kom ihåg att jag är nybörjare !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!