Jaja

2012-08-30 - 09:20:35

Jag flyttade ju i maj, egentligen april men det var lite att fixa med lägenheten innan jag flyttade in så vi kan säga maj och har inte haft något soffbord på 3 månader haha. Har haft en flyttlåda som soffbord som är helt nedkladdat, tror att det kommer vara saknat av mina vännor faktiskt haha. Men i alla fall, fick köpt mig ett soffbord igår och det blev skitbra! Jag älskar min soffa, men har känt att inga soffbord passar till soffan, men nu så, nu har jag hittat ett som passa. Det är bra att det är svartbrunt också för då går det i ton med mina andra möbler :)

IKEA - Vejmon

VEJMON Soffbord IKEA Separat hylla för förvaring av t.ex. tidningar; håller ordning på dina saker och frigör bordsyta.
Ska snart till arbetsförmedlingen, yaaay. :/
Skulle lämna in mina betyg eller va de va, minns inte. Har fått mejl om jobbintervju också, men jag vill inte gåååå dit, får man vara kräsen med jobb nu? Kanske inte de bästa att vara de :S

Efter arbetsförmedlingen så ska jag i alla fall kika på stan en sväng, ska se om jag kan hitta lite nya grejer till mitt place :D Tror förresten att jag köper hyllan från MIO ändå, det är svårt att bli nöjd över någon annan om man redan hade bestämt sig för en :/

Puss puss

Postat av: william & Louise

fin:D

Svar: Tack :)
goka.blogg.se

2012-08-30 - 09:40:30
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!