Halloj

2012-10-26 - 11:55:00
Har precis pratat med mamma i luren. Det händer inte ofta att jag bara spontanringer henne utan att jag vill något. Hon ringer mig ofta för att se hur jag mår oså, men jag ringer henne när jag vill nått. Borde bättra mig med det, hon blev jätteglad å sa "tack igen gumman för att du ringde". Jag är förövrigt skitdålig på att höra av mig. Nyårslöfte?
 
Sitter med handduken på huvet å väntar på min syster. Ska dricka lite kaffe å umgås, kanske drar iväg å solar en sväng också, man blir ju så fort av med färgen som man så hårt har kämpat för att få =/ Köpte såna där Maxosol eller vad dom heter som gör att färgen ska hålla längre, men dom smakade skit, så tog bara en i somras, så de hjälpte ju inte. Haha
 
Vet inte varför jag inte uppdaterat på så länge, det här med bloggandet känns mer som att det går i perioder.
 
Nu kom hon. Puss
 
Bleko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!