Måndag

2012-10-29 - 12:40:00
Fan vad skönt det har vart att få vara ledig, i två veckor! har en vecka kvar nu. Eller egentligen tre veckor, men första veckan skulle jag ju vara ledig.
 
Satte upp mig på tvättid igår, jag är rätt dålig på att komma ihåg det. Så fick torsdag mellan 7-13. Fifan! Men nu kom grannen å fråga om jag ville byta med henne, för hon har mellan 13-21 (jag vet, knasiga tider, ellerhur?) men ändå, hur ofta har man den turen då? Haha, slipper jag gå upp tidigt :)
 
Klickade precis hem en tandborste, som verkade rätt intressant. Det är en tandborste med blåljus-teknologi som tydligen ska vara effektivare än en vanlig tandborste samt att man får vitare tänder. Så vi får väl se om jag är korkad att gå på nått sånt här eller om den kanske är nått att ha ;) to be continued
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!