God Morgon

2012-09-12 - 10:31:00
Vaknade av att pappa ringde kl 8 och frågade om han fick komma å dricka kaffe. Så han kom hit, hade köpt med sig nybakat bröd så vi åt frukost tillsammans. Det var flera år sedan sist vi åt frukost tillsammans så det var roligt.
 
Igår vaknade jag hos min syster, drog hem kort därefter och träffade Erica. Vi åkte till Torp och jag fick handlat lite pynt till min lägenhet. Sen drog jag hem till mig och då kom fina Sophia & Vasenya förbi å kikade på film. Den va hemsk och konstig! Sweet Karma hette den, jättewierd slut. Sen när dom drog så kom Erica kort efter igen å vi kollade på nån komedi. Hann med massa igår, har en del att fixa idag också. Så jag får väl sätta igång helt enkelt. Hoppas ni får en fin dag flingon. Puss
 
Fjärilarna på väggen är från Nille
Fjärilen på spegeln är från Indiska och ska egentligen sitta på gardiner
Schablonen på min hallgarderob är från Clas Ohlson
 
Fick förövrigt jobberjbudande från Clas Ohlson igår, men fick tackat nej eftersom det bara var en timanställning/behov. Efter vi hade lagt på kom jag på mig själv att jag lät rätt dryg mot honom så jag ringde upp han igen och bad om ursäkt. Jag sa att jag var glad över jobberbjudandet med att jag var tvungen att tacka nej eftersom jag inte kan ta mig till jobbet på kort varsel om dom skulle vilja det. Han sa att han blev glad att jag ringde tillbaka och att han hade fått en jättebra bild av mig, han sa att han förstod precis hur jag menade och att han skulle spara mitt CV ifall en annan tjänst skulle dyka upp. Det var riktigt roligt att höra faktiskt : ) Puss igen 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!