I brist på annat?

2012-09-17 - 14:43:00
Vet inte om det var för att jag var trött, men jag fick mig ett gott skratt igår när jag kollade på TV4nyheterna. Jag tror inte att dom hade så mycket att berätta om. Hur kom det sig att dom började prata om 50 Cent egentligen? Hahahha! Dom berättar att han hade en tuff uppväxt och att han blivit skjuten, de va väl ändå inget nytt? Sen får man se ett kort inslag där han blir intervjuad av Malou och där han pratar om sin farmor/mormor. Jag fattar inte nyheten med detta haha
 
Spola fram till 02.40
http://www.tv4.se/nyheter/klipp#nyheterna-22-00-2219490-lh
 
Hemma från båten igen. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!