Rubrik

2012-09-11 - 12:31:00
Har vart seg på att uppdatera jag vet.. Fick åkt iväg till jobbet en vecka til och det har vart ganska rörigt där med nya scheman osv. Så har inte riktigt orkat. Träffade min fina vän Karin innan jag åkte, vi hade en riktigt bra dag tillsammans. Vi gjorde allt möjligt tjejigt, haha, inte riktigt min grej att hålla på å jåla sådär men det var roligt. Vi vaxade bl.a. bena vilket jag aldrig gjort förut, har hållt mig till rakhyveln. Faan att jag inte dog!! Efteråt tänkte jag "aldrig meer" men fan, det håller sig ju riktigt bra ändå har jag märkt ;)
 
Vidare innehöll kvällen andra "skönhetsaktiviteter" va man nu ska kallat', film "The dictator", pizza och vin :) Här ser vi mitt nya bord också. Har förövrigt beställd hyllan från MIO nu också :D
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!