Tidigt

2012-09-21 - 09:13:55
 
Har ont i halsen å har vart febrig under natten och nu på morgonen så fick ringa för att säga att jag inte kan jobba helgen. Surt.. Men men, så äre ibland. Så fort jag tillfrisknar så måste jag verkligen städa, STORSTÄDA! Typ moppa åsånt, tänker inte ta fönstrena dock, det gör man väl bara när man är vuxen? Sånt behöver väl inte en 21åring tänka på? Jag och Erica är nämlingen lite oeniga om det där. Hon kom in i mitt vardagsrum när solen låg på och såg mina "jättefina" fönster och säger "Men Rebecka! Du har inte tänkt på att kanske tvätta fönsterna snart eller?" Jag kolla på henne som att hon vore helt felvaccinerad och svarar "Sånt gör man väl bara när man är vuxen?" Sen så är det en annan grej gällande städning, man dammar ju först, å sen dammsuger. Då gör det ju ingenting om man dammar ner dammet på golvet, för dammsugaren tar ju de sen ändå. Right? Sen har jag ju en sån microtrasa så de mesta hamnar ju på den ändå, men haha, Erica blev helt tokig på mig när jag gjorde så, vilket resulterade i att jag fick mig en lektion i städning :O
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!