Trött

2012-09-20 - 22:03:00
Mycket trött. I onsdags, alltså igår, så fick jag reda på att jag skulle jobba helg. Tredje helgen i rad, så vi gick ut igår för jag kommer ju aldrig ut längre :O Gick till nått nytt ställe, Fiesta, de vart inte gör kul där. Kunde lika gärna stannat hemma. Har fått ont i halsen på köpet, så hoppas jag inte blir värre till i morgon bara :/
 
Väntar i alla fall på min bror nu som är å handlar mys, ska se på film å bara softa. Helt galet chipssugen idag så jag blir helt tokig. Tur jag har en snäll bror, så jag slipper gå hähä :P
 
Har inget mer att säga. Puss Flingon
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!