walla

2012-09-14 - 09:19:00
Fick köpt mig en jättesnygg jacka igår, är helt kär i den.
Från MQ

Och sen lite pynt till lägenheten.. Hann med att träffa vanessa, sophia och erica igår också, de va mysigt.
 
Det är riktigt farligt att bo bredvid stans bästa pizzeria. Vart lite pinsamt igår när jag kom in där. Samtalet lät såhär:
 
Pizzagubben: Nämen hej, allt bra med dig idag?
Jag: Jo, det är bara fint :)
Pizzagubben: Då är det som vanligt då ;)
Jag: Hehe..
 
När dom börjar känna igen än, då är det inte roligt längre :O
 
Lotta från jobbcenter ringde mig i morse och frågade om jag ville åka upp till Oslo å hoppa på Saga där, så måste iväg å jobba i helgen. Kommer hem på måndag igen. Så nu är det packning som gäller!! Fast först kaffe... :)
 
Hoppas ni får en bra dag även fast vädret är som det är.. Det kommer bli en gungig helg för mig :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!